tiistai 5. toukokuuta 2015

Polttarisalkku pakattu!

Sunnuntaihin asti mulla oli aikaa laittaa polttarisalkku kasaan. Lauantai kuluikin meillä koko perheen voimin kaupungilla, kun mä metsästin salkun sisältöä! Haastavinta oli löytää taskulamppu ja pierutyyny, mutta ylpeänä voin nyt kertoa, että kaikki löytyi! 

 Väkisinkin noita tavaroita etsiessä mietti, mitä mun oikein pitää tehdä?! 

Pierutyynystä en keksi kuin jotain supernoloa julkisella paikalla pöräyttelyä ja voisiko toi pölyhuisku liittyä jotenkin asuun? Taitaa olla kaikilla tiedossa, että olen vähiintäänkin fanaattinen siivooja. Tosin nyt lasten myötä on ollut pakko vähän höllätä ja kenties hyvä niin!

Hikipanta tarkoittaa varmasti jotain liikuntaa, päädyin ostamaan tuollaisen vähän modernimman hikipannan sen perinteisen froteisen sijaan. Hinta kun oli sama, niin tuolla on varmaanenempi käyttöä jatkossa! Myös vaihtosukat viittaa varmaan urehiluun, sisko-kaaso nimittäin vihaa urheilun jälkeisten hikisukkien pitämistä jalassa ja erityisesti niiden laittamista kenkiin! :D 

Rahalla varmaan ostan jotain ja korvatulpat voisi liittyä kovaan ääneen tai kuorsaamiseen..

Juomapullo ja kamera on aika selkeitä ja mun mielestä on ihan huippua, että se kamera on laitettu tuohon listaan! Antaisikohan ne mulle luvan räpsiä myös instakuvia? Se vaan taitaisi tarkoittaa, että mulla pitäisi olla puhelin kokoajan käsillä ja se ei tälle puhelinaddiktille ole ehkä hyvä juttu.. Kiusaus kurkistaa muitakin juttuja olisi aika suuri. Tai soittaa kotiin, että miten siellä menee.

Puutarhahanskat mä liittäisin nekin ehkä asuun.. Ellen sitten joudu kiipeämään jotain köyttä pitkin muurin yli ja ne hanskat on sitä helpottamaan.. Hope not.

Nyt ehkä jännittää enemmän kuin aiemmin kun oon saanut tuollaisia vinkkejä. Edelleen yritän olla liikaa piettimättä sitä päivää. Musta on tullut myös ehkä vähän hysteerinen sen suhteen ja epäilen pienintäkin lausetta tai vihjettä. Huh, tää tosiaan sotii niin vastaan mun kontrollifriikkiyttäni!

Mutta se mistä olen erityisen ylpeä, on varmasti tuo mun salkkuni! Alunperinkin tuntui vaikealta löytää oikeanlainen laukku tavaroiden pakkaamista varten ja pyörittelinkin mielessäni montaakin erilaista vaihtoehtoa. Omat laukut vaan tuntui tylsiltä vaihtoehdoilta eikä poikienkaan reppu oikein ole vaihtoehto.. Lopulta muistin, että mullahan on säästössä lapsuudestani superhieno mikkisalkku, jonka olen saanut joskus tuliaiseksi pappani ulkomaanmatkalta. Salkku on pyörinyt pitkään varastossa, en sitä oikein poikien leikkeihin uskalla antaa eikä sitä nyt itse tule (jostain syystä) käytettyä. Lapsuudesta tuttu salkku tuntuu juuri sopivalta polttareihin, onhan kyse kuitenkin siitä "viimeisestä" illasta, ennenkuin musta tulee VAIMO! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vinkkejä, ideoita, kehitysehdotuksia? Jätä kommentti !!