keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Eka vihje polttareihin!

Mä olen hirveän malttamaton ja sellainen kaikkimullehetinyt-ihminen. Siksi se, etten mä tiedä milloin, missä ja millaiset mun polttarit ovat, on mun mielestä aika kauheaa! :D Tavallaan nautin tästä tilanteesta, onhan kyse kuitenkin aika ainutlaatuisesta, ja kerran elämässä -jutusta. Ja taitaa tää olla ainoita asioita joissa mulla ei pahemmin ole valtaa tai mahdollisuuksia vaikuttaa. Eli ilo irti tästä velvollisuudettomuudesta (mikä sanahirviö!)

Eli nyt ollaan aika tulisilla hiilillä! Varsinkin kun sain nyhdettyä tietooni, ettei mieheni tiedä polttareista mitään muuta kuin ajankohdan. Mun on siis ihan mahdotonta saada häntä lipsauttamaan yhtään mitään polttareiden sisällöstä!

Toki osaan laskea yhteen yks plus yks, joten muutama viikonloppu on vedetty yli kalenterista, silloin polttareita ei ainakaan ole. Kovasti silti yritän olla miettimättä liikaa, etten vahingossakaan pilaisi yllätystä! Vielä kirkkaana mielessä on vauvakutsuni, jotka ystäväni onnistuivat järjestämään ihan täysin minulta salaa! Yllätetyksi tuleminen on huippua!

Tänäänkin minut yllätettiin. Hain sisko-kaasoni vähän extempore vappuruokaostoksille ja sain käteeni vaaleanpunaisen kirjekuoren. Arvasin jo heti, että se liittyy jotenkin häihin ja sormet syyhyten luin kirjeen. Siellä oli ohjeet polttarisalkun kasaamiseen. Eikä muuten ihan minkä tahansa salkun. Sisältö oli sellainen, että nyt kihisen uteliaisuudesta vielä enemmän!! Mihin ihmeeseen tarvitsen korvatulppia ja pierutyynyä? 

Oumai! Mihin mä oikein joudun?! Ja MILLOIN!?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vinkkejä, ideoita, kehitysehdotuksia? Jätä kommentti !!