torstai 3. huhtikuuta 2014

Dymoilua !

Mä olen jo pitkään miettinyt meille dymo-laitetta. Tiedättehän sen koneen, jolla saa tulostettua ulos sellaiselle muoviliuskalla kohokuvioista tekstiä?

Musta on ihanaa laittaa pastat, riisit yms. lasipurkkeihin. Niin ne pysyy laatikoissa jotenkin paremmin järjestyksessä. Pitkään oon miettinyt niihin pientä lisää, dymolla. 




En oo yhtään sellanen yltiö koristeellinen ihminen. Tykkään selkeistä linjoista ja melko pelkistetystä sisustuksesta. Samaa linjaa taidetaan noudattaa hääkoristeissa.

Tähän mennessä oon haaveillut pitsistä, juuttinarusta/paperinarusta, säkkikankaasta, liitutauluista ja vanhasta puusta. Saatteko kiinni ajatuksesta?

Viimeisimpänä haaveiluihin liittyi dymo! Eikö kävisi ihan mielettömän hyvin! Oon jo ihan rakastunut tohon ja viikonloppuna taidan hakea omani Clas Ohlsonilta !

Alunperin ajatus dymosta oli, että sitä käytettäisiin karkki/snackbuffan lasipurkkien etiketteinä ja that's it. Sitten pinterestiä selaillessa löysin toinen toistaan ihania ideoita!!


Yläkuvassa lasiin laitettu plaseeraus tuntuu vähän liian "kevyeltä". Vaikka tykkäänkin yksinkertaisesta, on toi liian yksinkertainen mun makuun!  Vasemmanpuolen neilikat sopisi myös ihanasti dymoon!

Oikeanpuoleinen kolahti. Jep. Tuo se on!! Kivasti yhdistetty dymo, valkoinen ja paperinaru! Saisikohan noita paerilappuja valmiina jostain..

Toinen mihin tykästyin myös kovasti oli kutsut! Eihän sen tarvitse olla mitään isoa. Pieni vihje juhlien teemasta ja koristelusta!


Onko joku muukin hurahtanut dymoihin? 

Viikonloppuna mennään muuten käymään siellä mun suosikki ehkä-hääpaikalla! Pitäkää peukkuja, että se on just niin ihana mitä kuvissa ja pääsen ruksimaan ensimmäisen kohdan meidän To Do ! -listalta!

5 kommenttia:

  1. Mä tykkään tuosta lasiin laitetusta dymosta! Tosin ihania nuo kaikki on. :)

    VastaaPoista
  2. Dymo rules! Erityisesti tuo vanhanaikainen! Täytyykin hankkia sellainen kotiin! Kivoja koristeluja!

    VastaaPoista
  3. Voi kuinka ihania! Tuo kutsu on niiiin kiva, ja myös tuo paikkakortti-idea! Simppeliä, mutta tyylikästä! Tykkääntykkääntykkään! :)

    VastaaPoista

Vinkkejä, ideoita, kehitysehdotuksia? Jätä kommentti !!