lauantai 24. tammikuuta 2015

Polttaripainajainen !

Pari postausta sitten, totesin ettei häästressi ole saavuttanut minua. No nyt se sitten on, ainakin jonkin logiikan mukaan. Näin nimittäin ensimmäisen hääunen, vieläpä painajaisen!

Unessa mulla oli polttarit. Polttarit järkättiin kevättalvella jossain korveassa olevalla mökillä, missä ei tietenkään ollut sisävessaa, juoksevaa vettä, lämmitystä tai mitään muitakaan mukavuuksia. Eikä siinä vielä mitään, mikään noista ei nyt muutenkaan ole mulle välttämättömyys, mutta kaiken huippu oli se, että siellä kevättalven pakkasessa mulle sitten järkättiin morsiussauna. Laavulla. Nuotion ympärillä. Ja kaiken huippu oli sitten se, että laavua ympäri juostessani ja exiä huudellessani, kukaan ei uskonut niitä olleen vain kaksi. Sisko-kaaso vaan ilmoitti joka kierroksen perään, että joopas tiedän että sulla oli se yksi jussikin. Ja se pekkakin, ja se sun kaverin mies. Ja se naapurin setä. Eikä kukaan ottanut kuuleviin korviinsa, että ei kun mulla ihan oikeasti on vaan kaksi exää! :D


Eikä se uni sitten loppunut siihen, mun piti saunattoman morsiussaunan jälkeen lähteä vielä lenkille (joo, hirveän fiksu idea lenkkeillä saunan perään unipolttariporukka..!). Mun lenkki kulki jossain vuorilla, missä vastaan tuli raidetta pitkin juna, jonka viimeisestä vaunusta Autot-leffan Martti yritti vinssillä napata musta kiinni. Eipä onnistunut, jalat lähti vaan alta ja jatkoin matkaani tunnelista takaisin mökille. 

Muita muistikuvia mulla ei sitten olekaan, ilmeisesti heräsin tai uni vaihtui. Supersiistit polttarit oli, ei voi muuta sanoa. Kaasot-rakkaat, toivon että pystytte parempaan! Vinssiä heiluttelevan Martin ja laavumorsiussaunan voitte ainakin jättää pois laskuista. Ja mulla ihan aikuistenoikeesti on vain kaksi exää!!!! :D



Hei, ihanaa viikonloppua kaikille! Mä yritän selvitä tuosta painajaisestani! ;)

Tänään oon muuten kuvannut pitkästä aikaa meidän päivää, sitä tulossa siis ensi viikon alussa lifestyleblogin puolelle, eli eikun kurkkimaan jos kaipaatte vaihtelua häähömpälle!

3 kommenttia:

  1. Mä tiedän että mun läheisimmät kaverit on nyt jo alkanu järjestää mun polttareita.. mua pelottaa hirveesti että mitä ne keksii :D Jännittää kans et mitä jos odotan liikaa?

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi miten hauska uni! Kunnon painajainen! ;-D Sun blogi vaikuttaa niin kivalta, että oli pakko jäädä heti ensimmäisen kurkkauksen jälkeen lukijaks♥

    VastaaPoista
  3. Apua! Melkoisen vauhdikkaat polttarit. Onneksi oli vain unta. :D

    VastaaPoista

Vinkkejä, ideoita, kehitysehdotuksia? Jätä kommentti !!